Dag 08 - Min tro

Min tro...jag vet inte, jag tror på ödet och mitt motto "everything happens for a reason" har ingen speciell gud eller en tro, som jag förljer och ber för dagligen, jag har nog aldrig bett, men för mej spelar det ingen roll vad man tror på, man är inte dum om man tror på Gud till exempel, som vissa tycks tro, utan alla är jämnlika ovavsett tro eller familj/land.
men att ha en tro, och något som man är passionerad över är fint, att veta så säkert att gud finns, jag har ingen aning och det är inget jag ängnar mkt av min tid att fundera över:)
Men detta är lite svårt att skriva om eftersom jag inte tror på någon "gud" så detta får räcka helt enkelt "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?