lite senare än vanligt ...

sry...har varit upptagen med idrottsuppsattsen som ska vara klar tills imorgon, om den inte e det så får jag inget betyg...inte kul alls om det skulle hända:( men e klar med den nu iaf :D haha sköööönt! den har legat i 2 veckor men hade förträngt att vi hade den i läxa :P haha men min dag har varit relativt bra tror jag ;) hehe men imorgon äre fredag!!!! ska bli sköööönt ! äntligen, även fast den här veckan har gått snabbt haha veckorna flyger förbi, snart e det sportlov, sen några veckor efter det är det påsklov, och efter det e det inte långt kvar till sommalovet!!! haha det var ett jävla tjat om  det där sommalovet nu då haha XD men så e det när man längtar, och ni längtar säkert också ;)
men såg lite coola grejer på bikbok som jag vill ha!!! XD

jag driver inte !!!!! detta är ett MÅSTE!!!!



hahah inne i en U.S.A period XD haha eller är nog alltid det;) älskar våran flagga :) (säger våran eftersom jag e 25% amerikan) hahah XD

enkel, men fiin!


glasögonen är inet från bikbok men älskar dom!!! måste ha tills i sommarXD och i denna färgen!!:D

japp hörs senare med nummer 10 på listan <333
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?