Årsresumé :)

japp dags för min Åresresumé :) jag är lite sen....
2010 började med falska rykten och sönderslagen kompis, men allt blev bättre med fest och bästavännen Amanda nära till hands genom allt<3 tack för att du fanns där och tack för att du är kvar :) men det jobbigase var nog alla let-downs man har fått....allt jobbiga men också allt det bra :) jag är otroligt tacksam och älskar alla som har funnits för mej år 2010 och jag hoppas att ni kan stanna hela 2011 också <3 älskar er alla :)
men fick ju en till familjemedlem i october också ! välkommen Jacob! min älskade lillebror<33 det mesta har blivit bättre i slutet av året, sådär october,november,december innan dess mådde jag inte jätte bra...men sommarn var den bästa jag någonsin uppleft! har aldrig haft så kul i hela mitt liv, kärlek åt sommarn 2010<33
allt känns så mycket bättre nu, när man kan börja om, men har redan gjort ett misstag, ett misstag var det första jag gjorde på nyår, och det vill jag inte prata om för det e privat .... men gjort är gjort, det är inget man kan ta tillbaka....:(
jag har blivit brunett år 2010 också, det som jag har velat bli ända sen i 6:an haha ÄNTLIGEN  :D haha jag kommer ihåg när jag och min kompis Nathalie retade varann lite :) haha saknar Nathalie, jag kallade henne för "dum-blondin" när det egentligen var jag som var dum och nämnde hårfärg ihop med inteligens XD förlåt Natha, men du var smart nog att kalla mej "Dum-rödhårig" haha XD men eftersom det var i 6:an så hör ju inte det till min årsresumé 2010 hah XD så jag  får fortsätta :)
2010 bev jag kär och sen efter hatade jag personen, säger inte vem..-.-
men 2010 har altså varit ett hår av svek,ledsamhet,lycka,ensamhet,men det mesta har varit bra ändå och jag är tacksam för alla nya vänner jag har fått<3 och sen får jag önska er ett gått 2011
och jag vet att jag e seg, men har inte haft en dator:P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?