bakning Is tha shit!!!

haha den här helgen har varit jättebra! och jag och Mandi har haft skit kul!:D haah XD vi hyrde äntligen "The amityville horror" som jag ville visa henne :) nu vill jag att vi ska titta på "the eye" med jesica alba!:D hah ska bli kul XD
men nu till själva rubriken XD jag och Mandi har bakat XD och här e lite bilder :)



puss på dej bästisen <3

tummen upp för pussar <33 haha XD


ibland är det bara bäst att släppa loss, och det är någor vi e bra på XD

lite mjölkrig i bakningen gör ju inte så mycket, men när det är dax att städa e det lite jobbigare! haah nerå vi smetade bara in varandra i mjöl inget annat XD
men såhär e
RESULTATET! :D

MUMPS!!! säger jag bara ! :D hah och det var meningen att det skulle vara ett P i mums haha det låter bara bättre så MUMPS!!!! haha XD ha en bra kväll allihopa ! :D<333
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?