BOOOM!

japp jag lovade ju bildbomb så här får ni !



                                 före                             och                          efter                 

donken-lunch på shopping turen :)

I know, det ser ut som om jag e blind på ena ögat !:D

mycket ego på lovet XD



jag o Mandi :)<3


yummie! :D haha varm chocklad och vispgrädde :D

på väg till Mandi<3

skönt att få se sin skugga igen, för en gångs skull, tror det var i slutet av sommarn jag såg den sist XD har typ varit fult väder ända sen dess.....-.-

från idag när jag och elin var ute och åkte pulka :D

legs is great!


sen gick vi och hyrde film :)


dooooog av garv när vi såg den här XD, haha vi hyrde inte den men så jälvla rolig han ser ut!!!!!XD

så där har ni eran bildbomb XD haha enjoy! :D<33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?