chillarn!

nu e det chill, har ju franska läxa tills imorgon men för tillfället så bryr jag mej inte ! ibland är det bra att inte bry sig, känns lite bra :) haha men imorgon så ska man upp kl 7 för att hinna till franska letionen kl 8...-.- känns inte bra! hatar franska, speciellt efter en grej som hände....aja inget viktigt bara det att man typ vill skära halsen utav en speciell person, snackar inte om en elev i klassen, men mer kommer jag inte berätta...även fast det e lite obvious....om det inte är en elev, vem kan det då vara-.-
anyways så idag hade vi matte, och det gick bra !!!! yayy jag fattade allt dom sa! herregud måste firas! XD hah anerå men matte är typ det ämnet som jag måste kämpa mest med...tycker inte att det e så kul..men det är var ju inte ett så roligt inlägg, så vi får höras ikväll igen med kanske lite roligare grejer men det får ni se då <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?