drömkläder<3

om jag fick köpa vad jag ville skulle jag vilja ha alla kläder som jag redan har lagt upp på bloggen + dom här!

underbar magtröja från topshop<3

man bara måste älska den här outfitten<3

love it!
American Anchor Flag Tee
haha gillr den, blev mycket svart och vitt , men e inne i en sån period XD

haha denna godin från gina tricot XD haha bara för att få upp stämningen från det svartvita XD

också från gina :)

och samma här XD men gillade dom :)

men det var det, det kannske kommer mer sen :)
jag sitter iaf här och har händerna under min laptop....den är varm det är därför-.- och jag håller på att frysa ihjäl ! hatar mitt rum när det e minusgrade ute...blir så jävulskt kallt! men nu ska jag tagg och käka lite mat<3 adios bebez!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?