Hola :)

s'been a while "/
har bara inte haft så mkt tid, nu med allt plugg på G....sorry :S
men nu e jag iaf nästan tillbaka och tänkte skriva lite om min helg, ber om ursäkt men har bildbrist från helgen eftersom alla bilder är tagna med Mandi's nya kamera :)
så ni får nöja er med
  att jag berättar så kommer bilderna kanske lite senare om Mandi kan ge mej :)
men i lördags så träffade jag alla Mandi's kompisar från kvarnbergan det var kul och vi tittatde på "Burlesque" skit bra film och både Christina Aguilera och Cher var jättebra :) haha mind=blown XD
men den e e ett tips från mej ! deffenitivt sevärd <3

AWESOME!

men men idag så har det inte hänt så värst mkt, var ju i skolan såklart och hade matteprov....hoppas det gick bra :( men var verkligen trött och inte helt klar i huvudet så vi får hoppas på det bästa :)
men vad tänker man med om schemaläggarna lägger Matte kl 07:55 så måndagmorgonen ????
det är ju helt knäppt, och om man sen sätter in prov just då så kan man ju knappast presetera sitt bästa, speciellt om man inte kunde sova dagen innan pgr av anledningar....suck...
men imorgon börjar vi 10:10 så det är chill och haha det är musik som första lektion och sen bilder CHILL!! hahah
XD men hörs senare babez<33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?