jorå....

här mår man fin fint...NOT!
hahah nej men jag mår faktist inte bara just nu, har ju varit hemma från skolan idag...och det har inte varit kul, har varit instängd på rummet som en fånge och typ bara ätit en knäckemacka och nån nyttig kesoblanding...jag vette fanken vad det där var men det gjorde mej spyfärdig !!! GROSS!
men iaf så får jag inte gå till skolan imorgon heller...I guess att det inte är bra ...saknar ju Elin! vill gå!
och sen fick jag reda på att min franska lärare Antoinette hade tänkt på mej under franskan idag XD hahah man är ju ihågkommen iaf! Gabriella sa till mej att dom hade pratat om något och sen hade Antoinette helt random bara sagt "Jag tänker på Paulina" jag bara WTF! när jag fick hör det haha XD
ja men nog om ni tråkiga dag:) hur har eran dag varit? :D "sign off in the comments" haha weird låter som en lame youtuber som har 2 visningar på sina videos.. XD
men men nu ska jag titta på några avsnitt av Glee :) min favorit serie! Byee! hörs senare <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?