shue personer!

haj haj! idag var det första dagen i skolan :( suck! var fan skoltrött igår kväll, gissa då hur skoltrött jag är nu då
!:( inte kul! men nu e det ju vårtermin, så närmare sommarlovet! YAYY!!!!! kan inte fatta att sommar faktist kommer komma! det känns verkligen inte som om den kommer det när man tittar ut genom förnstret nu! hah amen i ofs så var det ju så här förra året också :) och en fin sommar fick vi allt ! <33 haha men jag längtar som fanken till den 15 juni! dagen då skolan slutar, och jag slutar ängskolan för gått och pallrar mej iväg på egna fötter till gymnasiet !:D det e spånnande men pirrigt också! och jag vet fortfarande inte vilket gymnasium jag ska ta! SRESS! man ska ju fan vara säker på vilekt gymnsaium man ska söka in på nu! i februari ska man ju anöka! herregud! jag måste skynda mej!!!!!!
men nog om skolan och betyg, för det e ju typ det som det här inlägget har handlat om....och det e ju inte så roligt att läsa förstås :) haha XD men imorgon börjar jag kl 9:25 med slöjd :) I like! men nu ska jag dra vidare över till fejan, så hörs vi imorgon eller kanske lite senare <33 byee!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?