sjukling :(

jupp idag är jag en liten sjukling, har tagit en varm dusch och nu sitter jag här och tar det lungt :)mår verkligen inte bra och har typ inte sovit på hela natten :(
men för att höja stämingen lite så visar jag lite bilder från helgen :)bakningen har jag ju redan visat så här kommer lite ego pics :) XD




japp det var det , det :) har inte ätit något idag så pappa kommer bli sur... mne e faktist inte hungrig :)
ska kanske ta och klämma i mej en knäckemacka :) men see ya later !:D<33
Kommentarer
Postat av: markus

tja, jag vet att det kanske e lite konstigt att en kille läser din blogg, men så är det kollar din blogg typ varje dag och ville bara säga att du e skit snygg! har du pojkvän?? svara gärna<3

2011-01-27 / 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?