Taylor lautner XD

haha är inne i en period just nu när ALLT  är roligt! och då menar jag allt! har bara för mycket energi just nu eftersom jag bara har typ suttit i 2 dagar så har myket skratt att ta igen :) XD men dog när jag såg dom här bilderna på taylor på inspelningen av "romona and beezus"


haha taylor och sen lilla joey king som spelar romona.


phahaha på liv eller dör eller vad??? XD

och sen så hittade jag den här XD och jag gillar ju att rida också har ridit sen jag var 5 så har lite experience, och taylor ser ut att veta vad han gör iaf vilket e bra :)?? XD

och sen bara lite random

haha några har smygit sig in i biosalongen XD

storleksskillnad much?? XD men jag vill inte ha en för lång kille jag e ju bara 1.65 så taylor  e ju perfekt XD

gillade den bara :)

haha XD

WTF! :O säger jag bara XD

haha vem vinner XD

vad i helvete håller han på med o_O XD


HAHAHAHAHAHA XD hundens utryck!!!!! HAHAHAHA klockrent!!!!
haahah XD alla är rädda och så sitter Taylor där och ler XD


haha ja det var allt jag hade att bjuda på nu ska jag käka see ya!:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?