tjenis!:D

idag ska jag slagga i Mandis lya, det ska bli najjs! hah <3 vi ska typ vara uppe sent och ha lika kul som vi alltid har :) älskar min bästis och när du ser det här vill jag att du ska veta att k
jag är här genom allt för dej, och ålder betyder ingenting ! det har det alldrig gjort och det kommer det aldrig göra<333 jag älskar dej<3
japp, lite personligt men hon blir troligtvis glad<3 och jag älskar att göra någon glad :) haha XD
men idag så har det inte hänt så mycket...vi har känat pengar och vi tänkte att vi skulle gå på bio och se "Tron legacy 3D" men bussjäveln kom inte in i gladö, så vi är typ fast här nu om vi inte får skjuts någonstans...menmen hoppas att busse kommer imorgon så att jag ch Mandi kan få komma iväg lute :) haha äta på donken osv haha vi har velat äta det hela dagen...men nu ska jag dra så hare bra !!!:D 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?