Whats up!:D

ja! what's up everybody! haha XD nerå, men själv sitter jag här och kollar på glee<3 as bra serie om du frågar mej :D haha, jag håller också på att dö av hunger, bokstavlige, har inte pallat äta något sen jag kom hem från skolan, och Maria ligger och sover så någon mat blir det inte än på ett tag, och det e inte min matlagnings dag idag så jag orkar fan inte gör det XD haha men min pappa jobbar ju sent idag så han kan inte heller lag mat! OMG!!! i-landsproblem much? XD haha nerå jag blir såhär när jag e hungrig! kan bara inte tänka på något annat än mat just då :)
men hur har er dag varit?, mein har varit rätt bra, Började kl 10:10 sköööönt XD haha och sen flöt dagen bara på tills dess att vi slutatde kl 15:40 haha rätt så tidigt iaf :D
ja men nu sitter jag här i alla fall hungrig som en varg, mne  hör av mej senare ! pöss<33

love it !
Kommentarer
Postat av: joss

glee ftw

2011-01-19 / 16:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?