heeeya!

hej hej!

kunde inte skriva förut blev tvungen att akut plugga matte, sen skulle jag laga mat (för 3:e gåbgen den här veckan...suck)
och sen skulle jag städa mitt rum :( jobbigt alltihop! men men nu e jag ju här och skriver så no harm done :)

jag har haft en rätt bra dag faktist :)
jag och elin kom på värsta grymma grejen "finger tutting" (gå in på youtube eller nått för att se vad det är )

men vi gjorde iaf det med alla våra händer tillsammans och kom på en awesome kombination! (y)

sen har vi haft idrott:)inte så mkt intessant att berätta om det egentligen :P

det var typ min dag, hur var eran?

men just



hah tagen i lördags :) hade lite lagom tråkigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?