Stor insperation !

Vanessa hudgens
hahah jag kommer ihåg när jag hatade henne....hade ingen anledning, men nu älskar jag henne!
haha mest kläderna dårå, det är som om mna bara har tagit allt jag gillar och satt på det på en människa!
underbart!!!



skinjacka: det har jag
bruna pilotglajjor: det har jag
gråajeans:det har jag
svart väska:det har jag
långa halsband:har många
älskar det bara !!!!! hahah


älskar klänningen
älskar skärpet
älskar sminkningen !

närbild på sminkningen! fan vad snyggt!!

hela outfitten, fint va!



här har hon ju fan på sig en rebel yell tröja! haha mitt favorit märke!

också från rebel yell! tishan altså :)

haha jag har ju fan lagt upp alla dessa förut ju! haha hon har ju fan allt som jag vill ha :O haha XD

hon har till och med "free hugs" tröjan som jag har velat ha as länge! haha XD



aja hon hade iallafall en massa mer kläder från rebel yell XD
fett weird! jag vill ha! haha men jag e inte känd och har inte en massa pengar :( haha
men ja nu vet ni att jag diggar stilen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?