vad tror ni ?

det finns ju många skränor och berättelser om att jorden ska gå under....men årtalet har aldrig riktigt varit 
fastställt, förutom när dom gaggade om att det skulle komma men gigantisk komet år 2000....well let's just say THEY WERE WRONG!

nu är det så att man säger att jorden ska gå under år 2012...det kan man ju inte säga är fel, eftersom ingen kan veta säkert...men det skrämmer mej lite faktist..jag vill inte dö! jag vill inte att allt jag älskar och upplever varje dag bara snabbt försvinner, och att aldrig få uppleva småsaker, som den varma solen som värmer ens hud när man ligger på den vara starnden i mitten av sommarn, eller den lätta varma brisen som sveper förbi...jag vette fan vad jag skullle göra om allt försvann,,,,är verkligen livrädd för att dö...
men det värsta skulle nog vara att aldrig mer få se ansikterna på människor man älskar, människor man växt upp med...


fan vad poetisk och random man blev nu på kvällen XD men såhär känns det ibland, man vill veta allt, och man vill vetat vad som kommer att hända i framtiden,men det är det ingen som gör så man behöver ju inte direkt vara avundsjuk på någon speciell :P
men jaja...jag vette fan varför jag tog upp detta just nu :) men fick lust att skriva ner lite saker, och vilket ställe är bäst att göar det förutom bloggen :*

några filmer som handlar om detta

"Day after tomorrow"
"Judgement day"
"2012"

och många fler



taskigt läge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?