vår/sommar 2011 :)



 Alla lägger upp vad som kommer vara "mode" i sommar...men jag tycker att det skulle vara roligare att visa er vad jag tycker är snyggt till i sommar :)
visst jag vet att virkat kommer vara inne, och att converse kommer vara ännu mer inne är åren innan
men so what! jag vill hellre vara orginal, istället för att ha något som alla har på sig:)är det fel?


<3

söta men inget jag skulle ha på mig XD

denna tisha med.....

....dessa shorts 
 med...

.....detta halsband+

....mitt favorit armand! vill verkligen ha ett "humanity armband" det är absoluta favoriten!

men det skulle vara den perfekta outfiten i sommar ! hahha


haha det finns i andra färger också, men vill ha ett brunt för det passar till allt, och min hudfärg :D


<3

hihi ;)

fin burberry bikini :)

leopard :)


hehe jepp, hoppas ni gillar det :)
men det jag ska sattsa på i sommar e "jeans shorts/hot-pants/tyg shorts löshängande t-shirt med bikini under
och ett par sköna sandaler :)
längtar !
hoppas att ni gillart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?