Adobe Photoshop

rätt vanilgt när det gåller kändisar är detta ett ganska vanligt fenomen...photoshop,
vi titta på J'Lo's nya album och tänker, "fan vad vacker hon är" och "varför ser hon ut sådär och inte jag?"
det finns ett enkelt svar på det
PHOTOSHOP
vi kan också se ut sådär, kändisar är inte heller så vackra kl 8 på morgonen när dom går runt i morgonrocken, med sminket från oscarsgalan kvällen innan runt ögonen, jag lovar...
dom är också bara vanliga människor, jag fattar inte hysterin, alla är bra på något, jag fattar inte varför någon som har en bra sångröst ska få mer uppmärksamhet än en riktigt bra gitarrist?
jag menar på en konsert är bandet minst lika viktiga som sångaren...
aja tillbaka till photoshop
alla är vackra på sitt eget sätt, så är det
Britney Spears







en sak jag ville säga med detta inlägg var...


DU ÄR VACKER PRECIS SOM DU ÄR!

Kommentarer
Postat av: molli

DU har fan helt rätt! älskar Din Blogg!!!

2011-05-17 / 17:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?