fredagen !

fredagkväll, och Mandi drog just från mitt cribb, tomt här utan henne :(
men nu ska hon ringa snart :)!
hahah men ska titta på film med pappa san :)

ja dagen har ju varit jättebra! och alla har haft kul! :D
men det blev inget Galdö i helge, förhoppningsvis nästa helg :) håller tummarna! för att alla mår bra vid den tiden!

men imorgon ska Mandi sova hemma hos mej! mys på hög nivå! ska titta på film eller hitta på något roligt, vi ska också köpa en ny väska åt mej! yayy! behövdes verkligen! min e ju trasig, köpte den på mallorca för typ 5 år sen, och nu har typ axelbandet lossnat så jag har blivit tvungen att binda ihop den med en hårsnodd XD
och sen e det hål i den, så man kan ju säga att jag behöver en ny, haha ekonomiskt och bra, det e vad det e ;)
men nu ska jag titta på film och sen hörs vi efteråt :D
byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?