hejsan svejsan :D

jag lever...lovar...
jag vet att jag har varit sunkuig på att uppdatera, men som sagt var har jag mått pyton :(
det känns lite bättre nu när matte nationella är över *pust*
min dag har för övrigt gått rätt snabbt :)
har gått i shorts i 2 dagar nu! skönt som fanken! hahah men imorgon ska Mandi var med på mina lektioner igen XD haha snäll tjej som kommer till min skola när hon har ledigt från sin :)
jepp, men det finns ju inte så mkt att säga förutom att nu ska fortsätta haen bar kväll ( och om den inte har varit bra, så gör den till en bar kväll) så hörs vi lite senare :)
nu ska jag klirr lite på gitarren och hitta en skön melodi till min nyskrivna låt :)
SOLONG!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?