hemma från regnet och den kalla lutfen...

äntligen inne där det är varmt!!!
har fått spela brännboll i en timme och 20 min nyss,...inte kul kan jag säga iallafall icte i detta väder,
man fck stå där och frysa man kunde ju knappt röra på sig! helt galet ju!
men som sagt så är jag hemma nu :) skönt<3, plus att på fredag ska amanda vara med mej i skolan, för att hon är ledig :) snäll!! hon e ledig från sin skola och väljer ändå att komma till men skola och sitta med på lektionerna XD
snäll flicka det :D<3

men annars har väl dagen varit ganska normal, förutom mycket skratt och en ny kompis XD haha, men nu ska jag dra och laga middag till hela familjen, det blir, kycklig med cremefraisesåsm (stavning=?) med mögelost, nötter och sallad, typ något i den stilen :)
det är inte jag som bestämmer vad jag ska laga, skulle aldrig kommit på det själv XD
men aja hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?