hemma med plugg "/

hemma med ett ton plugg i väskan, har fan ont i axeln efter denna långa dan med den på axeln-.-
haha aja är i allafall hemma,
men idag har vi typ inte gjort så mkt i skolan, vi tittade en timme på "Romeo & Julia" det vi har sett hitills var asbra! haha det e den nya versionen med Leonardo DiCaprio från 1997 :D

men nu ska jag ta det lite lugnt ett tag sen ska jag plugga, har Matte nationella muntligt imorgon :(
blev ändrat skulle egentligen ha på fredag, men det gick inte för att vi har orientering då :( booooring!
men nu har jag typ inte mkt tid alls att plugga :( och vi har Fysikprov på onsdag ;(.... det här blir bara värre och värre :(
aja nu ska jag plugga c ya! :D

 
Leonardo DiCaprio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?